24/9




Idag har jag haft teori på By-salongen igen. =) På förmiddagen gick vi igenom färgstjärnan, sen förra gången, sedan fick vi ta reda på var olika färger låg på referensskalan och vad de hade för nyans. För att träna vårat färgseende. På eftermiddagen hade vi varsin färgmodell, min modell gick från att vara blond till att nu vara brunett. Hon passade verkligen jättebra i sin nya hårfärg, blev en superfin färg! I bildspelet nedan får ni se övergången steg för steg...



Innan behandlingen...





..när färgen verkade...





..sluresultatet! Vad tycker ni? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej... det blev jättefint, får man fråga vilken färg som användes???

jag vet ju att det är jättesvårt att gå från blond till brunett hjälp mig!! tack / jenny

2009-09-25 @ 12:10:13
Postat av: Maria

Det är Wellas salongsfärger hon har använt. 7/0 + 7/3 med 1,9%. =)

2009-09-26 @ 11:22:02
URL: http://hairdesignbymagenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0