Stylingtips.



När man går hem från sin frisör så är det många som undrar hur de ska kunna få till frisyren precis så som din frisör fick till det.
Jag vet inte om ni har tänkt på det, men vi frisörer använder ofta flera produkter när vi stylar, och varför gör vi det? Jo en frisyr behöver byggas upp innefrån och ut för att hålla hela dagen och för att få den rätta touchen.

Här kommer tre steg som är nödvändiga för att få den perfekta frisyren:

Steg 1 - En produkt med lite stadga i för att kunna börja bygga upp frisyren tex en spraymousse eller en stylingvätska.

Steg 2 - En produkt som ger lite textur i frisyren tex ett fibervax

Steg 3 - Till finishen används en spray, lätt eller hård beroende på vad man tycker om och vad man är ute efter för resultat. 

Hoppas du blev lite hjälp av den här lilla guiden!

Kommentarer
Postat av: Hej

hej. har kolalt i din blogg och du verkar duktig. jag har en fråga om en hårfärg. kan man maila dig på något sätt? tänkte nämligen bifoga en bild på den färgen jag vill uppnå. hoppas du svarar och kan hjälpa mig:-) SKulle uppskattas.

Tack

2010-09-29 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0